TROLLORD - TROLLWORD

Vi har hatt en fin oppstart med Trollord i barnehagen. Barna arbeider med Trollord alle dager unntatt mandag, for da har vi gymdag. We have had a nice start with Trollword in the kindergarten. The children are working with Trollword every day , but not monday because we are in the school having motor skills.

Trollord er en lærebase for begrepsinnlæring, språklig bevissthet og artikulasjon. Der er et internasjonalt læremiddel, som er videreutviklet for norske forhold av Statsped sørøst. Vi har lisens gjennom kunnskap.no.

May Britt og Kirsten har vært på kurs og vi håper alle voksne får kurs i bruk av Trollord i løpet av høsten.

Trollword is a great learning base with more than 2 700 taks for concept learning, linquistic awareness and articulation.