RESULTAT AV BRUKERUNDERSØKELSE- RESULT OF THE USER SURVEY.

For å skape bedre kvalitet i barnehagen, er det viktig for oss å vite hvordan du som foresatte opplever tilbudet. To create a better quality in the kindergarten, it is therefore important for us to know about your views as a parent. Tusen takk for god deltagelse . Thanks for answering the user survey

Vi hadde flere foresatte som på noen spørsmål hadde krysset for " vet ikke".  Det betyr at barnehagen ikke har vært flink til å informere foresatte på enkelte områder.

We had several parents who had answered "do not know"  on some questions. That means that the kindergarten ha not been good enough to inform parents about things in the kindergarten.

Tiltak - informere bedre om:  Things to do - inform better about:

* Skoleforberedende aktiviteter - school preparatory activities

* Kulturformidling - cultural nediator

* barnets mulighet til å bestemme innholdet i barnehagen - The child influence to be involved in the contents in the kindergarten.

* Samarbeidsutvalgets arbeid - the parent committees work

Barnehagen skårer i gjennomsnitt 5,8 på brukerundersøkelsen, foresatte er derfor svært fornøyd.

Vi er kjempeglad for at foresatte er fornøyd med arbeidet vi gjør i barnehagen, så tusen tusen takk.