ÅRSPLAN

TEMA: Havet Vi bor på en øy og lever i samspill med naturen. Lykken er å bo i Nord

Årsplan: Planen er et arbeidsredskap for personalet i barnehagen. Planen inneholder en oversikt over tema og planer for det kommende året. Hver måned sender vi ut månedsplan med oversikt over arbeidsmåter og vurdering av forrige periode. Vi ønsker romslige planer som gir barn mulighet for medvirkning og rom for individuelle behov. I tillegg inneholder årsplanen en tidsplan for satsningsområder, tradisjoner og tema for at personalet kan ha en progresjon i det pedagogiske arbeidet.

Virksomhetsplan: Vi har laget en virksomhetsplan som gjelder for 4 år, den vil bli oppdatert i løpet av høsten 2023.. Planen inneholder barnehagens samfunnsmandat, begrunnelser for satsningsområder, mål for barn, foreldre og personal.  Det er en egen progresjon, som forteller litt mer om hvilke ønsker vi har for de enkelte aldersgruppene. Planen finner du på barnehagen hjemmeside.

ÅRSPLAN 2023 2024 (1)